Garantie & klachten

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan te leveren.
Een product dient aan de eisen te voldoen die je bij normaal gebruik mag verwachten. Mocht het product niet aan de normale eisen voldoen, dan kunt u er voor kiezen om uw bestelling (of een deel van de bestelling) om te ruilen of te retourneren met restitutie van het betaalde bedrag.
Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor restitutie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten als eerste aan ons kenbaar te maken d.m.v. e-mail naar diversan@kpnmail.nl
Wij zullen de klacht binnen 7 dagen in behandeling nemen en proberen de klacht naar ieders tevredenheid af te handelen. Als we meer tijd nodig hebben om inhoudelijk op de klacht te kunnen reageren, dan word u hierover geïnformeerd.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Diversan

Nederland